BryteNet hosting

Today, I proudly present my latest work: BryteNet. BryteNet is going to be the name under which I am going to manage my hosting activities. I am certainly not going to be the cheapest hosting provider, but my prices are far lower than the average European hosting company –XS4ALL still asks €23 for only 50Mb space– and I can support you in English, Dutch, Spanish and Catalan. Furthermore, the only limits I put in my packages are disk space and bandwidth. I offer **unlimited** POP3 mail, mail forwarders, FTP accounts, mailing lists, mySQL databases, and subdomains; you decide how to use your space!
Go have a look at the site, and tell me what you think of it.

BryteNet hosting

8 thoughts on “BryteNet hosting

  1. Over de prijs (of sponsoring) valt altijd te praten. Ga naar BryteNet → Orders → Custom Order Form, en geef aan wat je nodig hebt.

    Like

  2. Stoer hoor Sangers, zo’n eigen bedrijfje. Ziet er gelikt uit, maar wel een beetje duur voor Jong Nederland Harmelen of The Pirates en zo… 😉

    Like

  3. Die server die heb ik al een hele tijd. Het enige nieuwe is dat ik het stuk server dat ik zelf niet gebruik nu aan anderen aanbiedt.

    Like

  4. Ja, ik bedoelde ook of je een dedicated server had. Het mag wat kosten!
    Nou maar hopen dat de zaakjes een beetje gaan lopen, dan kan je je baan opzeggen en directeur worden van Brytenet om de kost te verdienen.

    Like

  5. Een eigen server in de zin van ‘mijn eigendom’ niet, want ik kan moeilijk hardware reparaties in Atlanta (of waar dan ook) gaan doen. Het is wel zo dat ik bepaal wat er met de server gebeurd en wat erop draait. In het kort, het is een ‘dedicated server’.

    Like

  6. Ziet er goed uit Jeroentje, als het een beetje gaat lopen heb je zo een leuk bedrijfje.
    Heb je ergens een server in een datacenter ofzo?

    Like

Comments are closed.